' a new life

Känns som allt bara förändras nu till det bättre, en helt underbar start för en ny vecka och dessutom ny månad! Arbetade inatt och slutade klockan åtta imorse och sitter för tillfället och arbetar nu med, natt arbete är faktiskt min sak känns det som. Jag älskar att arbeta även om det tar emot ibland att förlora tid med melvius så är det för vår skull, känns lite surt att detta bara är ett sommarvikariat dock och sen timmanställning.. Ett fast arbete hade inte suttit fel men detta är en bra start och kämpar man så kommer man någon vart i livet, belive me i know! Var och sökte ensamvårdnad imorse vilket kändes som en lättnad, kom ut med världens leende därifrån även om det bara handlar om att jag sökt det så är det ett stort steg för mig. Jag hoppas verkligen att melvius "pappa" skriver under papperna nu bara utan en massa strul, trots allt han som bad mig söka ensamvårdnad eftersom han inte kände melvius och inte ville lära känna honom heller utan han var bara ett stort misstag.. Dock tror jag faktikst att det bara var ord för att såra mig och absolut han lyckades, det kändes i hjärtat ordentligt men eftersom han ändå inte träffar melvius och inte kan sköta annat som rör honom är det lättare om jag har ensamvårdnad. Jag håller även på att sortera ut en massa folk ifrån min facebook eftersom där bara är en massa falska människor ändå, är dem så mkt för mitt liv trots att dem inte har med det att göra så är dem välkomna att läsa här för det är verkligen vem som helst! Detso fler läsare detso roligare att skriva, och ni får absolut kommentera hur mkt ni bara vill och fråga exakt vad ni vill. Kommer att skriva allt mellan himmel och mark som ung ensamstående mamma :)


Kommentarer
Postat av: elwina

gumman, du är tamigfan en av de starkaste jag känner!

otroligt att du fixar det som du gör, en stor eloge till dig! <3

2011-08-02 @ 10:05:54
Postat av: Alva

Va med i veckans blogg? :D

2011-08-02 @ 10:09:56
URL: http://alvalovesmusic.blogg.se/
Postat av: moffe

bra gjort ida ,du kan bara du vill håller på dig det vet du ha det bra, kram

2011-08-02 @ 10:38:30
Postat av: cassie

Oj visste inte att det låg till såhär med hans pappa och allt. Hoppas det löser sig för er, keep ya head up. Kramar

2011-08-02 @ 12:07:52
URL: http://mondoblog.se/iimcassie
Postat av: EMMAS!

ja visst :D

2011-08-02 @ 21:01:04
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: Lillaan

gumman, vad än som händer så kommer jag alltid ställa upp för dig och din son, oavsett vad gumman! jag älskar er ♥

jag och min sambo finns här för dig snäckan.

2011-08-02 @ 22:54:06
Postat av: Linnéa

heter din son Melvius ?

2011-08-03 @ 13:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback