' my name is like a dick, allways in bitches mouth


Vaknade runt nio imorse och så underbart det var att inte ha jobbat inatt, att sova en hel natt och i sin säng var värsta himmelriket. Jag brukar alltid vakna om någon ringer eller av mina alarm, men imorse hade jag missat båda delarna. Lite surt att missa alla samtalen ifrån en som man verkligen ville snacka med men ändå så skönt att ha fått sova, men snart blir det fem arbets nätter igen och det tackar vi inte nej till eftersom cash is king (; Räkningar måste betalas och dessutom vill jag kunna börja köpa nya saker till lägenheten och såklart massvis av saker till Melvius! Mammas hjärta förtjänar det bästa och får såklart det också, fast kärleken är det viktigaste och mest värdefulla att ge. Varit ute en del under dagen och blev även att vi åt lunch ute, var nice men fullt av getingar som bara attackerade hela tiden. Jag har bestämt mig att efter idag så hatar jag getingar, dem förstår det som kallas mat ro! Sen på eftermiddagen blev det jobb och det var lugnt, trivs som fisken i vattnet där och min bästa vänn martina var snäll och passade Melvius. Väll hemma så hade martina fixat mat så blev äta och sen lite kortspel, hon vann i början men sen blev det en seriös Jasmine som spelade och då kan ni räkna ut vem som vann antar jag? ;) Som ni ser är designen lite konstig för tillfället men det är bara för att den håller på att fixas av Jennifor, kommer säkart att bli kanon när den är färdig och den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Har suttit och snackat lite med nicke nu på facebook så får väll ta och vara lite social mot martina och sen blir det faktikst sängen för min del, är trött i hela kroppen och ser fram emot att få lägga mig i min skön sköna säng! Kanske lite sådär onödig information med att jag sitter och snackar med nicke eftersom jag snackar med fler, men eftersom han är lite speciellt efterbliven får han nämnas här efter att ha bett om det ;) Förresten jag svarar på alla kommentarer och sånt, särskilt frågor men fick en liten skum fråga ifrån "Linnéa i mitt första inlägg om min son heter melvius som jag inte kan svara på eftersom personen ifråga inte lämnar varken blogg eller hotmail? Känns lite som en snokare ock som redan vet saker men spelar dum, eller så är det en söt liten tjej som bara glömt lämna information.. I don't know, men om du läser detta så kan du alltid kommentera och berätta! Nu kallar soffan och därefter sängen, ha det kanon så höres vi imorgon :*  


Kommentarer
Postat av: michaela

sv: hehe okej :) kommentarer gärna :P

2011-08-03 @ 22:55:20
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/
Postat av: ida

sv: hoppas du också får en fin kväll ! :D

kram!

2011-08-03 @ 22:57:07
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Alva

Man går till inlägget om tävlingen på min blogg, sen skriver du bara en kommentar där det står typ "jag är med" å om man vill får man göra en länk till tävlingen och min blogg :)

2011-08-03 @ 23:18:31
URL: http://alvalovesmusic.blogg.se/
Postat av: Anna

Tackar <3 Gör du dÅ?

2011-08-04 @ 09:22:00
URL: http://ettannorlundaliv.blogg.se/
Postat av: Guevacci

visst är de:) det tror jag absolut, får man hoppas^^

2011-08-04 @ 12:35:25
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback