' I was a tired princess


Jag orkade verkligen inte blogga igår, först hann jag inte på morgonen och sen på kvällen var jag helt slut. Vart en hel dag på väla igår med melvius och martina, hade inte varit där på några månader så var trevligt!
Blev en del saker med sig hem: en midjekort skinnjacka, en trenchcoat, en långklänning, en masscara, tre ringar, och ett armband! Jag är helnöjd med alla saker och dessutom blev det inte så jätte dyrt heller, me like that.
Som avslut på dagen igår blev det kräftor ock vitlöksbröd framför tvn, åt en hel förpackning själv ock snodde även några ifrån martina (a' Sen när jag skulle lägga min vaknar melvius och i stället för att gå in ock ge honom nappen som egentligen hade räckt lägger jag mig hos honom för att killa han på ryggen lite, det hela slutade med att jag vaknade halv fem i spjälsängen ont i hela kroppen.. Så jag rekomenderar er inte att vara like dumma och lägga er i en spjälsäng om ni redan är trötta för risken är att ni somnar och vaknar med en öm kropp! 

Vädret är inte det finaste idag så blir att vi håller oss inne för att tvätta och städa, ska även ta ett avkopplande bad sen hur det nu ska funka.. Sen ikväll blir det att arbeta första natten av fem och ser fram emot det! Jag börjar faktikst känna lite ångest över att vikariatet snart är slut, men förhoppningsvis så blir det mer timmar där men ett schema är ändå bättre! Bara för det fick jag precis världens bästa ide, jag ska vara ännu duktigare idag så det blir att söka lite jobb också. Herregud vad intressant information ni får om mina dagar, haha världens tråkigaste? Sen innan jag avslutar detta inlägget vill jag bara vara så underbar ock berätta en sak till er, kommenterar ni anonymt och lite sådär konstiga frågor så åker dem bort bara så ni vet ock dessutom kan ni glömma ett svar då! Snokare som inte kan stå för vem dem är, patetiska avendsjuka människor ;)
Ni andra får ha det underbart bra och tack för att ni läser min blogg! ♥


Kommentarer
Postat av: kikki

så fin bloggen blev, men du måste visa mig allt du köpt! :)

2011-08-06 @ 05:00:24
URL: http://kikkijeannie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hmmm, låter dumt att somna i en spjälsäng haha, men kan hända den bästa, hoppas ni får en sådan goedag <3

2011-08-06 @ 10:13:12
URL: http://pyris.blogg.se/
Postat av: josefine

jaa! monki är bra :D

2011-08-06 @ 14:31:32
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback