' u are an angel, mother's angel

Melvin Christan Amadeus

Det är exakt ett år sedan du blev döpt, ett år sedan du fick dina vackra namn.
Barndopet var en lördag i allerums kyrka och du bar mammas dopklänning, du var som en ängel.
Dina gudföräldrar blev moster ella och en av pappas vänner som heter fredrik, fadder blev moster kikzan.
Jag känner att mamma gjorde helt rätt val av både gudmor och fadder, skulle inte kunna hitta några bättre. 
Du var helt underbar inne i kyrkan, verkligen ett änglabarn. 

Min son, min lilla fina son.
Du är verkligen älskvärd, tiden har gått så fort sedan du låg vid mitt bröst och åt.
Min lilla fina son du är så härlig du utstrålar charm och glädje och en massa kärlek.
Du underbara människa du ska veta vilken glädje bringar runt folk i din omgivning.
Du underbara människa vad jag vet att kärleken kommer stråla om dig och gör nu med.
Du, min älskade son är det finaste i världen och jag älskar dig så fruktansvärt otroligt mkt ♥
 


Kommentarer
Postat av: amanda

Gumman, verkligen fint skrivet!<3

2011-08-07 @ 01:01:55
Postat av: kikki

så gulligt, tänk vad tiden går fort när man har det bästa och vackraste! <3

2011-08-07 @ 01:31:02
URL: http://kikkijeannie.webblogg.se/
Postat av: mikaela

jag älskar er otroligt mycket <3

2011-08-13 @ 04:28:31
URL: http://mycrazylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback